mandag 19. oktober 2009

Kreativ gjenbruk 2

Håper at en del interiørblogghoder gikk i skape-modus etter den lett humoristiske utfordringen min om gode ideer til kreativ gjenbruk (?)
Men det er ikke så mange som har kommet ut av moduset og skrevet noe om det ennå...  

Her er mine neste bidrag:

navnlapper til glass - så gjestene kan ha samme glasset hele kvelden :)
(på kanten om dette er gjenbruk - men det blir i alle fall mindre oppvask og er da uansett en artig idé?)


minidrivhus av cd-cover



sovestøtte av svømmebriller!
(kjekt for pendlere?)


 
spisepinner som ikke glipper. Ha!



Og så et supergodt tips fra min skjønne svigerinne.
Noen som ser hva dette er?:

Dusjhetter kan brukes til mye, visste du det?  Det er den beste måten å pakke inn en vannmelon på, for eksempel! :) Genialt??? Og ideen kan tas videre til boller med matrester og mere til. (takk til svigerinna mi for tipset)

Har noen flere gode eller morsomme tips på lager? Min personlige storfavoritt er tips til hvordan gjøre sykkeltrøene behagelige for sykling i sommersol. Den har jeg fortsatt på lur ... hihi! 

Noen som vil dele sine tips her med oss andre?
(som kommentar eller link til eget innlegg)
:)

6 kommentarer:

  1. Oj den dusjhetta må være det lureste æi har sett nån gang !! Men kor kjøpe man sånne ? Gjenbruk e flott :)
    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant?? :) Vet at svigerinna mi samler dusjhetter "en masse" på sine hotellopphold :) Har ikke hørt at de er til salgs noe sted. I alle fall ikke sånne engangs.

    SvarSlett
  3. Lurer på om de har de på apoteket.God ide med de dusjhettene.
    Ha en god natt

    SvarSlett
  4. så morro at du har samme spisestue møbler som meg. Jeg prøvde og lete i bloggen om du hadde bilde av dem, men fant ikke noe. Fant istedet et herlig nyoppusset bad. Jeg suger til meg sånn inspirasjon til vi skal pusse opp vårt eget bad. Det blir nok noen år til siden vi trenger litt penger til å gjennomføre det. :((

    Likte godt dusjhette tipset jeg. Men glapack fungerer jo også greit da. :)) Ha en fin dag.

    SvarSlett
  5. Har ikke blogget om spisestua ennå. Det kommer :)

    SvarSlett
  6. FABELAKTIG - takker enda mer for delingen!
    Du vet, jeg fulgte nok ikke helt med hos deg da disse postene gikk av stabelen

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...