fredag 11. desember 2009

Tilpasningsdyktig / adaptable

Jeg greier ikke helt å sette meg selv i bås interiørmessig. Jeg må kanskje kalle meg både tilhenger av moderne skandinavisk design, men også en slags bohem/vintage/ting-med-sjel-tilhenger. :)
Håper dere holder ut med mine lett springene stilinnlegg og rare påfunn...?

Royal Danish playhouse

I dag har jeg bare lyst å dvele ved mine herlige lampefavoritter, som jeg selv har gleden av å ha to av.
Her er den ene i Åpent hus.


Den andre skal jeg komme tilbake til i anna innlegg.

Det er Bestlite vi snakker om, selvfølgelig!
Og her er de i ulike danske innredningsprosjekter.
Disse kan da bare gli inn overalt, kan de ikke?
Helt klart veldig tilpasningsdyktig!!
Enjoy!


Avenue hotel, København

Churchill hotell.

Stålampa og bordlampa er mine favoritter.
Mens takpendelen "blander seg i mengden", syns jeg.

Her har jeg vært: Danhostel i København.
Rimelig overnatting sentralt. :)
og stilig interiør!

Galilu, Warsawa.

Ha ei riktig fin helg, alle!

I neste innlegg
skal jeg vise frem det som skulle bli
laptop-kroken
i Åpent hus

6 kommentarer:

  1. Enig - Bestlite er veldig fin. Vi har også to, en stålampe og litt ordinær som henger på veggen (den minste). Jeg er enig med deg, bordlampene og stålampene er de raffeste, spesielt godt liker jeg stangen på stangen - om du skjønner hva jeg mener.

    SvarSlett
  2. Jeg lurer på å sette ei stålampe på ønskelista mi. I Svart. Men greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker best den med "heis" eller den enkleste. synspunkter?

    SvarSlett
  3. Skjønner deg veldig godt i det å sette seg i en interiørbås, sliter med det samme selv. Men det er vel egentlig mest positivt, litt mangfold er jo bra:) Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding på oppgaven, moro at du tar deg tid til meg:P Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Super flotte lamper,likte godt det bilde med den gamle stolen.
    Ønsker deg en god helg

    SvarSlett
  5. Jeg elsker at du er åpen ifht. stil! Det er inspirerende og gøy! Jeg liker også veldig mye forskjellig. Rendyrket er kjedelig, enten det er moderne, retro, vintage, country, bohem, skandinavisk eller hvilken som helst annen stil. Det er kombinasjonene som er kule (med måte;) Ok, poenget er: fortsett å hopp og sprett= inspirer. Og ha en herlig helg. Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Vilken snygg blogg du har! Tack för besöket hos mig!

    kram Mia

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...