fredag 19. februar 2010

Eventyrhotell

Her er ny presentasjon av spennende overnattingssted, i god Åpent-hus-tradisjon. Det er tid for å presentere det nyrestaurerte hotellet som designeren Ilse Crawford (London-basert) har tryllet om til et herlig eventyrhotell. Das Kransenbach er navnet. Det befinner seg i de bayerske alper, og innbyr til spaopplevelser og interiør utenom det vanlige.



Crawfords oppskrift er uventede fargekombinasjoner og vågale møbelsammensetninger. George Nelsons Bubble lamp ser plutselig ny ut når den er hengt i klynge, hvite Bentwood stoler er komfortable ved siden av Arne Jacobsens Svane-stol. Og de flotte tradisjonelle Windsorstolene får et moderne preg når de blir blanke røde.


 



Morsomt. For en artig jobb Ilse Crawford har! Her er så mange flotte motiv og tøffe stilkombinasjoner at jeg har vanskelig for å velge vekk bilder. 



Herlige fargenyanser og kombinasjoner. Her kunne jeg godt slappet av ei helg! Eh - bildet øverst er IKKE av meg! :)


I neste innlegg
viser jeg et knippe finuerlige ting...

Ønsker alle som titter innom ei
riktig god helg!

2 kommentarer:

  1. Lekkert og annerledes hotell. Likte spesielt de forvokste skrivebordslampene, utrolig kule! Vet du hva de heter? Takk for hyggelig kommentar hos meg! Bildene har jeg pynta på i photoshop, bruker det til det meste av bilderedigering. Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Hey, thanks for your comment :) Thought i would post here too, i use www.blogpatrol.com, go use it - it's addictive!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...