søndag 7. februar 2010

Verdt å merke seg


Her er mer fra herlige herlige Norrgavel- som jeg oppdaget i høst og ikke kunne dy meg å spre ordet og skrive varmt om. :) På min forrige studietur til hovedstaden, stod den øverst på lista mi for et besøk, dersom tiden skulle strekke til. Men vet dere hva?? Når jeg fikk slept meg avgårde ned til Posthallen i sentrum så hadde de stengt for et kvarter siden!! ;( Jeg ikk ikke gjort annet enn å knipse noen bilder gjennom vinduet. (for et trist bilde, hm??)

Massevis av fine tekstiler, møbler og interiørdetaljer.

Lekre fargekombinasjoner

Og det var denne herlige stolen som trakk min oppmerksom het mot Norrgavel i utgangspunktet.

Jeg er fortsatt overbevist om at jeg er stor fan av dette merket., selv om jeg ikke kom innafor dørene denne gangen! :) Det hadde ikke gjort noe om prisene var litt lavere. Men å se er gratis. Og ønskelister skal man ha!

Her er litt nytt for våren 2010





Nydelige tekstiler, og lamper fra Muuto.
Bilder fra Norrgavel.no og Åpent hus "på gata" :)

I neste innlegg
blir det nye Utfordringer ..

2 kommentarer:

  1. Kjempefine ting. Fører de lamper fra andre steder også? Jeg synes jeg så en Bestlite-lampe også.

    SvarSlett
  2. Hei HPP: ja, det gjør de. Syns de er flinke til å dra inn andre leverandører til å stå godt sammen med sine egne ting.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...