onsdag 19. mai 2010

Møbelkunst?


Pinch har så mye rålekkert at jeg bare MÅ lage et nytt innlegg om dem. Nydelig kvalitetshåndtverk og utforming som miks av gamle tradisjoner og nye vrier, gjør Pinch til en favoritt hos meg. I tillegg gjør enkelheten i presentasjonen at møblene får "stå for seg selv" - en tanke som går godt hjem hos meg. Fargene er avdempede og behagelige, og kan godt kombineres med lyse og naturfarger/-materialer.

Dette bordet minner meg om Hans Wegners flotte bord,
som har stått på ønskelista mi lenge.


Pinch har også lamper utenom det vanlige.
Denne minner meg om en insektkokong. :)




Prisen ligger laaangt over budsjett her i gården, så innleggene blir et slags substitutt for å se møblene i levende live hjemme hos meg selv. :)

Denne minner meg om farmors store sofa. Ser vel ganske innbydende og "upretensiøs" ut, hm? :)




Jeg ville nok ikke møbler hele Åpent hus med Pinch, uansett, men en lav kommode, for eksempel, kunne jeg uten problemer både funnet plass og bruk for. :)



Er ikke dette lekkert?
I mitt hode kan dette absolutt kalles klassikere.


I morgen
skal jeg ha det gøy med hengende dekor, tenkte jeg. :)

3 kommentarer:

  1. Den kommoden/skjenken på det siste bildet er en klar favoritt hos meg og!Skikkelig tøff:)

    SvarSlett
  2. Jeg sikler her jeg sitter og kikker.

    SvarSlett
  3. Tøff sofa!!
    For en fin blogg du har, masse inspirasjon å finne her.

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, det er morro når "nye" titter innom. Velkommen tilbake!

    Mvh
    Janna

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...