lørdag 1. mai 2010

Og svaret var. ...

Så var det altså noen som greide å gjette riktig på hva Åpent hus-dama har kjøpt seg av ny lampe til rommet som er under oppussing. Jeg ga vel et visst hint med å vise såpass mye av innpakningskassa, men likevel - godt gjort å gjette riktig, syns jeg !!


Er jeg så forutsigbar? Eller er det bare mange av mine kjære blogglesere som har lært meg så godt å kjenne!? :) Hm! :)

Nyanskaffelsen er .... trommevirvel ..... ut av ønskelista og inn i Åpent hus ...... tr tr trrrrrr ...
Bestilite stålampe.
Og ja - i svart! :)



Et par halv-dårlige hjemmebilder her, midt i oppussingskaoset vårt. :)


Og noen bilder fra den fine brosjyra.
Hans Wegner-stolen må nok en eller anna gang også bli min ..?


Jeg er kjempeglad i Bestlite-lampene. Nå har vi faktisk tre her i heimen. :) Herr Åpent hus liker den også veldig godt. Og spurte faktisk om vi skal vurdere å ha den på stua i stedet. :) Vi får se når sparkling og pussing og maling er ferdig på nyrommet. Skal bli spennende å se tingene ta form - det er like om hjørnet (les i løpet av neste uke blir veggene malt!).

Det var altså flere som gjettet riktig i gjettekonkurransen. Er det bare den kjappeste til å svare rett som er vinner? Njai - ikke hos meg. Synes alle som har svart riktig skal få sin lille omtale - litt til hver i stedet for mye til en. Det synes jeg er en rettferdig og fin tanke? (Det samme tenker jeg om sånne mega-million-lottomillionærer!!) :)

De observante bloggerne som svarte riktig er:

Hvite tulipaner - skriver om interiør, mat og mote. Kreativ og disiplinert dame som studerer og sysler med hjemmeprosjekter og viser inspirasjon både hjemmefra og fra veven.

Avdelingen - to designinteresserte venninner som viser tøffe og moderne saker minst en gang daglig. Her er det mye inspirasjon å hente. Hyggelige er de også. :)

Små og store drømmer - en av dem som starta sin interiørinteresse innen shabby chic som har modnet seg inn i skandinavisk design. Sånt liker vi - velkommen "over"!! :)

Huset på planen - stilsikker no-nonsense-dame med gammelt hus og to nye hytter. Hun har nok budsjett større enn de fleste, og skaper vakre stemninger med hjemmelaga mat og stadig nye stilleben-bilder hjemmefra.

Hvis du fortsatt ikke har vært innom disse flotte bloggene, anbefaler jeg at du tar en titt nå. :)


I morgen
kommer en liten statusrapport fra det pågående husprosjektet.
Fortsatt god helg til alle!

7 kommentarer:

  1. Den var fin...
    Ha ei god helg sjølv om det haglar og snøar..
    Eg trur det er VÅR!!!

    SvarSlett
  2. Så søt du er (og så fin lampa var).
    Takk for hyggelige ord.

    SvarSlett
  3. Så artig å gjette riktig:)
    Kjempefin lampe,ønsker meg par vegglamper over senga, eller arbeidsbordet.Så da gjelder det bare å fortsette å spare:)

    Tusen takk for de fine ordene du skrev forresten, kjempekoselig!:)
    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige ord, og ikke minst gratulerer med en av de flotteste lampene på denne jord! Jeg håper du viser frem bilder av nytt rom med ny lampe også. :) Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  5. Underbar lampa! Du har en så koselig blogg!

    SvarSlett
  6. Misunnelig misunnelig :)
    Tusen takk for fine ord og en hjertelig velkomst. Trives godt på denne siden av "bloggrollene" :)

    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...