lørdag 23. juli 2011

En blogg blir så uviktig ..



En skarve blogg blir så utrolig uviktig - men jeg kan ikke la være å kommentere det grufulle som har skjedd i Oslo. Hele landet sørger og føler med alle som er rammet, det er jeg sikker på. Her i Nordvest flagges det på halv stang, og stemningen i bybildet er tydelig preget.

Man blir tom for ord i slike situasjoner.
Det er fryktelig at en enkelt person skal kunne få volde så mye redsel og død - mot helt uskyldige mennesker.
Så sykt. Og så feigt!

Nå håper jeg bare at rettssystemet sørger for at denne mannen aldri vinner sin frihet tilbake.
En fattig trøst....

Translation:
A petty blogpost means nothing in the big picture, but I feel the need to comment on the dreadful events that hit Oslo yesterday. All of Norway mourns and feels with all who have been struck. In my town flags wave half down in respect and empathy. Everyone is marked by these horrific events. 



One is lost for words in such matters. It is hard to conceive that one individual alone can cause such horror and pain for so many innocent people. It's sick - and the actions nothing but cowardly. 


I hope the Norwegian judicial system sees to it that this man is berieved of his liberty for life.
Such a miniscule comfort....



6 kommentarer:

  1. All kärlek till ert kära land idag! Kram Johanna♥

    SvarSlett
  2. Har ikke ord for hvor trist og forferdelig dette er...
    Kan jeg låne bildet ditt?

    Klem, Merete...

    SvarSlett
  3. har lånt det jeg også
    her i bloggland deler vi det meste! :)

    SvarSlett
  4. At ondskap finnes er jeg sikker på, at den skulle utrykkes på den måten hadde jeg aldri forestilt meg. Stakkars barn og unge mennesker !! Hvil i fred !!! Gud velsigne Norge !!!!!

    SvarSlett
  5. Kärlek till Norge ♥
    (Lånar också bilden din och hoppas det är okej. Säg till annars så tar jag bort den)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...