onsdag 25. januar 2012

Minner om en sommer / Summer house by the sea

Dette 300 år gamle danske militærthuset, er omgjort steg for steg, til et sommerhus utenom det vanlige. Midt i januar synes jeg det er akkurat passe tid til å nyte disse glimtene av lys og varme og ferietid. Ser det ikke litt fristende ut?





























Vet ikke med deg, men hos meg kiler det i sommerferie-følelsene! :)

Translation:
This 300 year old soldiers baraque, has step by step been transformetd into this spacious and inviting summer house. In the depths of winter, I feel this is the perfect moment to admire these glimpses of light and summer feeling. 

It looks pretty awesome, don't you think? 
Kilde/source: Boligmagasinet dk og Marie Claire Maison

Ellers skal jeg legge inn søknad hos Herr Åpent hus om et gjesteinnlegg om filmrom-laging. Stay tuned! :)


I neste innlegg
noe hjemmefra

3 kommentarer:

  1. Det huset kunne jeg tenkt meg! Tenk å sitte og spise frokost med den utsikten da! Sukk...

    SvarSlett
  2. Åhh drømme-drømme... dette var flott!!
    Jæren og Danmark har mye felles - vind, vind og vind!!! Å glasse seg inn er et must - har noen glass-vegg/tak drømmer her hos meg!!
    Takk for flotte bilder!!
    Her blåser det storm idag...
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. Så stilig dette huset var !
    Jeg liker denne stilen selv om jeg ikke har den selv ;)
    Tror nok det hadde blitt funkis hvis vi hadde bygd nytt .
    Dett huset lå jo perfekt til også da ;)

    Takk for inspirasjon :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...