mandag 4. mars 2013

Gjensynsglede / Lost and found

I dag deler jeg bare en liten glede.
Hihi - rett og slett gleden over å ha funnet tid og overskudd til å dra frem nye flyttekasser til utpakking.
For nedi der, memlig, dukket opp noen av mine favorittsaker - som jeg ikke har sett siden før flyttinga i sep/okt: Gjensynsglede! :)













Jeg har en fin liten samling av disse femtitalls dessertskålene. 
Noen arvet, noen bruksfunn.
En måtte bøte med "livet" i flyttinga - 
godt at det ikke var fler, tenker jeg. 




Nå skal de få bo her "i lange tider" :)

Til de som likte fugleutstillingen til ungene her om dagen. 
Flere variasjoner har kommet til. 
Jeg har lagt dem til i innlegget her. 


Fin kveld til deg!

Beste hilsener fra 
Åpent^hus


I neste innlegg
tapeter

7 kommentarer:

  1. Nydelige dessertskåler.
    Skjønner godt det var gjensynsglede da du fant dem i kassa.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Nydelige skåler - og kunstbilder langs veggen! Hvem er bildene laget av?
    Ha en fin kveld videre:)
    Mia

    SvarSlett
  3. @Mia: takk :) Bildene er av Terje Resell.

    SvarSlett
  4. Flotte skåler!
    Ble minnet på om at jeg fremdeles har noen kasser jeg ikke har pakket ut - 2 år etter at vi flyttet..... Kanskje på tide?? ;)
    KLÆM

    SvarSlett
  5. @Guri: hvis du venta på et tegn, var kanskje dette dét! ;)

    SvarSlett
  6. Nydelig samling dessert skåler du har her :)
    Trivelig å samle på, så blir man så glad når en slik dukker opp på veien. Håper samlingen vokser ;)

    Klart du kan låne et bilde av meg ;)
    Ha det fint.
    Janne

    SvarSlett
  7. Kjekt å pakke opp, og fine gamle gleder. Fine skåler. Kos deg med oppakkingen.
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...