fredag 15. mars 2013

Tinn - forny deg / Pewter make-over

Det er gøy å finne gamle ting og fornye
Dette lille eksperimentet gjorde jeg i går kveld. 
Jeg er veldig fornøyd med denne lille bli-ny-manøveren på et gammelt tinnfat :)







 

Har jeg ellers fortalt hvor utrolig fornøyd jeg er med kjøkkenbenken vår?
Bilda er tatt der. :)

Det er forresten blitt 
Tinnfatet er lagt ut der. 
Flere stripa saker på vei ut der. 
Sammen med andre vårfriske saker. 
(Fortsatt diagnose Kreativ kløe, her!)




 I neste innlegg
flott leilighet

11 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Stlig med striper. En ser ofte sånne fat på brukt og Fretex. God helg til deg.
    Klemz

    SvarSlett
  3. Så stilig det ble med striper på tinnfatet.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. For en god ide. Ble flott. D

    SvarSlett
  5. Kjempefint!!
    Må prøves :)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Så tøft! Jeg må inn å se på alt du har:):)

    SvarSlett
  8. Rigtig god idé. Fint er det.
    En dejlig blog du har her.
    Rigtig god og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...