onsdag 2. april 2014

Inn med planter / bring in the greens


Etter ønske fra lesere, kommer her
et innlegg til om planter i heimen. 

Bildene er valgt for å vise eksempler på hvordan 
bruke planter inne. 
Så de er denne gang tatt med selv om de
ikke nødvendigvis er de flotteste bildene. :)


over: Planter opp på veggen - i flokk.


Flere typer i gruppe


på sidebord


på stol (men i feil rom)


i ei krukke på bordet

planter på soverommet? nei.
Eneste stedet de ikke bør være (produserer carbondioksyd om natta)


tips til planter som er ekstra gode luftrensere


i store rom; velg store planter 


planter på badet? aldri feil, spør du meg! :)


selv en liten avlegger kan være fint :)


Også et lite tips til slutt i dag:
har du løkblomster av typen minipåskelilje eller perleblomst 
i potte inne, som er i ferd med å visne?
Jeg ga dem en "barbering" - klipte av alle stilkene ca. 10 cm opp. 
Nå står stilkene fine, friske og grønne og 
skal få pynte opp her i ei stund til :)



I neste innlegg
leilighetsinspo

(med helt legale bilder..) ;)
Hvis noen fortsatt lurer på hvem denne danske fotografen 
med pengekravet er, er det bare å sende meg en mail, 
så skal de få vite.


4 kommentarer:

  1. Planter i huset må jeg ha, men ikke på en vegg rett over sofaen, det er litt søl med dem også.
    Men på mitt nyoppussede bad, vil jeg gjerne friske opp med planter.
    Takk for tips :)

    SvarSlett
  2. Det første bildet! Jeg falt for både sofaen og lampen! Vet du hvor de kommer fra?

    SvarSlett
  3. amerikanske West Elm, Barbarella :)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...