onsdag 21. mai 2014

Ønskeliste / On my wish list

This is me:


Kristian Vedels fugler har jeg unt meg selv. Bare fordi!
Tar de med i ønskeliste-innlegget, 
fordi de passer så godt sammen med resten. :)



Konglelampa i mellomstor størrelse. Vakker vakker vakker. 



Hans Wegner-klassikeren Ch 04. Bordklassiker de luxe!


et grått sauskinn med deilige krøller! :)


den rosa Ikea-vasen syns jeg er så fin!




dette har gått ut av produksjon.
det går an å ønske seg noe så lenge, at det ikke er mulig å få tak i lengre....


flere boller i Lotusserien. Vakker fargekombinasjon?
Jeg har olivengrønne, og en liten gråblå.







Jeg har litt flere ønsker på lager, (gitt) :)
lager nytt innlegg om litt. :)


I neste innlegg 
flott retro


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...