lørdag 25. juli 2015

Hektiske "ferie"dager / Busy summer days

Jeg er glad vi dro bort på ferietur. Ferie hjemme er ikke lik avslapping. Ikke for meg i alle fall. Jeg er IKKE god på å sette meg i en stol å "la humla suse" - selv ikke om det hadde vært finevær (God forbid)



Nå når vi har kommet hjem fra ferietur, har de siste feriedagene gått med til rydding, kasting og klesvask. Kroppen er sliten etter dagen, merker jeg. Etter ordning og fiksing + timesvis foran pc'en for å lage bildebok til familien. (urk!)



Nå er det lørdagskveld, og jeg har fortsatt ikke vaska hendene og satt meg ned. Det siste jeg gjorde var å flytte verktøy og koste uteterassen. Og gjøremåla står i kø, om jeg vil... :)
Men nå får hus være hus - jeg er klar til å sette meg ned å nyte noen solstråler som har vært så vennlig å komme på besøk.

Puta i godstolen er forresten fra kunstneren Line Bergseth. 

 
Og her er ukas bok (til venstre):).    Forrige ukes til høyre. Anbefales.


Håper du har ei fin helg.
Beste hilsener fra
Åpent^hus

3 kommentarer:

  1. Digger puta! Nyt roen! Hilsen Berit.

    SvarSlett
  2. så fint.
    kos deg! viktig å slappe av :)
    nina

    SvarSlett
  3. VELDIG KOSELEG!
    EIN TRENG KVILE OGSÅ :-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...